Veikals

Veikals

Jauni produkti

Jauni produkti

Blog Categories

Blog Categories

I. INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU


1. Interneta veikals SPORTPLUS.PL, kas darbojas adresē www.sportplus.pl, veic ražošanas un komercdarbību sporta un tūrisma inventāra un piederumu tirdzniecības jomā.

2. Veikala īpašnieks ir SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., uzņēmums, kas veic saimniecisko darbību, ar juridisko adresi Myślenice, ul. Słowackiego 75a.

REGON Nr.: 381867650
NIP: 6812073848.
Darbības pamats:
K.R.S. Uzņēmumu reģistrā, ko glabā Krakovas-Šródmieście rajona tiesa Krakovā, Nr. 000759017, Valsts tiesu reģistra XI Ekonomikas departaments.

Adrese sarakstei:
SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
Słowackiego iela 75a
32-400 Myślenice

E-pasts:
sklep@sportplus.pl

Tālrunis Nr:
+48 12 274 06 00

II. DEFINĪCIJAS


Noteikumos un reglamentā ir izmantotas šādas definīcijas:

Interneta veikals - veikals, kas darbojas adresē www.sportplus.pl un pārdod preces internetā.
Pārdevējs - SPORTPLUS.PL Sp. z o.o. ar juridisko adresi Myślenice, ul. Słowackiego 75A, 32-400 Myślenice, REGON Nr.: 381867650, NIP Nr. 6812073848.
Klients - tiesībspējīga fiziska persona vai organizatoriska vienība, kurai saskaņā ar likumu ir tiesībspēja un rīcībspēja, kas noslēdz distances līgumu ar Pārdevēju.
Pasūtījuma apstrādes laiks - laiks, kas Interneta veikalam nepieciešams, lai izpildītu pasūtījumu un nosūtītu to ar Pircēja izvēlēto piegādes veidu.
Darba dienas - visas nedēļas dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas.
Cenas - tīmekļa vietnē www.sportplus.pl norādīto preču cenas ir norādītas Polijas zlotos un ietver PVN.

III. PIEDĀVĀJUMS


Jebkura informācija par precēm, ko veikals SPORTPLUS adresē klientiem un potenciālajiem klientiem, nav piedāvājums likuma izpratnē, bet ir tikai uzaicinājums uzsākt sarunas.


IV. PASŪTĪJUMU PASŪTĪŠANA


(1) Lai sāktu lietot veikalu, ir nepieciešams iepazīties ar šiem Noteikumiem un tos pieņemt.

(2) SPORTPLUS.PL veikalā ir iespējams veikt pasūtījumu vienā no šādiem veidiem:
- izmantojot tīmekļa vietni www.sportplus.pl;
- nosūtot e-pastu uz adresi sklep@sportplus.pl;
- pa tālruni veikala darbinieku darba laikā.

(3) Interneta veikala www.sportplus.pl izmantošana un pasūtījumu veikšana ir iespējama, ja lietotājam ir šāds aprīkojums:
- PC klases dators vai mobilā ierīce, kas aprīkota ar operētājsistēmu un ļauj pieslēgties internetam;
- interneta pieslēgums;
- pareizi konfigurēta tīmekļa pārlūkprogramma, kas atbalsta HTML, JavaScript un CSS standartus;
- iespējotas sīkdatnes un JavaScript
- aktīvs e-pasta konts.

(4) Veicot pasūtījumu veikala tīmekļa vietnē, klients to veic, izmantojot interaktīvu pirkuma veidlapu. Pasūtījumā tiek norādīts, kādas preces, par kādu cenu un kādā daudzumā klients vēlas pasūtīt uz viņa izvēlēto vietu. Klients norāda arī pasūtīto preču piegādes un apmaksas veidus.

(5) Pareizas pasūtījuma iesniegšanas procesa rezultātā uz Klienta e-pasta adresi tiek nosūtīta informācija par iesniegto pasūtījumu. Šī ziņa nav klienta piedāvājuma apstiprinājums, bet tikai informācija par to, ka Pārdevējs ir pieņēmis pasūtījumu.

(6) Informācija par pasūtījuma apstiprināšanu apstrādei tiek nosūtīta Klientam uz e-pastu - kā atsevišķa ziņa, kas ir apstiprinājums par pozitīvu pasūtījuma pārbaudi no Pārdevēja puses.

V. PIEGĀDE


1. Interneta veikalā www.sportplus.pl pasūtītās Preces tiek piegādātas, izmantojot kādu no pieejamajiem pārvadātājiem (kurjerpasts, uzņēmuma transports), kas izvēlēts pirkuma piedāvājuma iesniegšanas procesā.

(2) Sūtījuma saņemšanas laiks pie Pircēja sastāv no: pasūtījuma apstrādes laika (pasūtījuma noformēšanas un sagatavošanas nosūtīšanai) un piegādes laika, atkarībā no izvēlētā preču piegādes veida - tiek ņemtas vērā tikai darba dienas.

3 Preces ar norādi "Nosūtīšana 24 stundu laikā".
Produkti tiek glabāti galvenajā noliktavā. Ja pasūtījums ir saņemts un apstiprināts ar apmaksu līdz plkst. 11.00 - preces tiks nosūtītas 24 stundu laikā.

4. produkti ar norādi "Izsūtīšana 48 stundu laikā".
Ja pasūtījums ir saņemts un apstiprināts ar maksājumu pēc plkst. 11.00 - preces tiks nosūtītas 48 stundu laikā.

5. preces ar norādi "Izsūtīšana 2 - 5 dienu laikā".
Prece nav noliktavā galvenajā noliktavā, tās ievietošanas noliktavā un nosūtīšanas laiks ir no 2 līdz 5 darba dienām.

6. produkti ar norādi "pēc pasūtījuma".
Šis produkts ir pieejams pēc pieprasījuma. Lūdzu, sazinieties ar mūsu pārdošanas komandu, lai uzzinātu pasūtījuma izpildes laiku.

(7. Kopā ar preci tiek izsniegts PVN rēķins vai fiskālā kvīts (pēc klienta pieprasījuma) ar garantijas noteikumiem un atsevišķiem produktiem - ražotāja garantijas dokuments. Ja kāds no šiem dokumentiem trūkst, klientam par to jāziņo, lai novērstu trūkumu, sazinoties ar SPORTPLUS.PL veikala darbiniekiem.

8. Klientam ir iespēja ekspeditora (piegādātāja) klātbūtnē pārbaudīt, vai transportēšanas laikā iepakojuma saturs nav bojāts. Ja klients konstatē šādus bojājumus, ekspeditora klātbūtnē jāsastāda protokols, kas nepieciešams, lai atzītu sūdzību.

(9) Klients tiek informēts par piegādes veidiem un izmaksām pirms pasūtījuma pabeigšanas. Veicot pasūtījumu, viņš var izvēlēties jebkuru citu pieejamo piegādes un apmaksas veidu.
(10) Transporta izmaksas ir spēkā Polijā.

VI. MAKSĀŠANAS METODES UN CENAS


Veikals SPORTPLUS.PL piedāvā šādus apmaksas veidus, par kuriem informē pirms pasūtījuma apstiprināšanas:
- maksājums ar skaidras naudas maksājumu,
- maksājums skaidrā naudā, pasūtījumu piegādājot personīgi,
- maksājums ar tradicionālo bankas pārskaitījumu uz veikala bankas kontu,
- elektroniskie maksājumi un maksājumi ar kredītkarti, izmantojot PayU.pl.


Uzņēmums PayU S.A., kura juridiskā adrese ir Poznaņa (adrese: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), ierakstīts Valsts tiesu reģistra Uzņēmumu reģistrā ar numuru 0000274399, reģistrācijas dokumentus glabā Poznaņas apgabaltiesa - Nowe Miasto un Wilda Poznaņā, pamatkapitāls ir PLN 4 000 000, kas pilnībā apmaksāts, NIP: 7792308495.

2. veikala SPORTPLUS.PL bankas konts: banka PEKAO S.A. 51 1240 4197 1111 0010 8687 7607

Banka SWIFT: PKOPPLPW

VII. PATĒRĒTĀJA VEIKTA PREČU ATGRIEŠANA


(1) Patērētājs, kas noslēdzis distances līgumu, 14 dienu laikā var atteikties no līguma, nenorādot iemeslu un neradot izmaksas, izņemot 33. pantā, 34. pantā us t. noteiktās izmaksas. 2. un 35. pantā 2014. gada 30. maija Likumā par patērētāju tiesībām (Dz.U.2014.827). Patērētājs var atteikties no līguma, iesniedzot attiecīgu rakstisku paziņojumu - veidlapu.

Vēstules paraugs ir pieejams ŠEIT (.doc formātā) un ŠEIT (.pdf formātā).

(2) Preces atgriešana pārdevējam jāveic nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma no līguma. Preces atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

(3) Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības pēc tam, kad ir iesniedzis pieprasījumu saskaņā ar 15.us t. 3. un 21. us t. minētā 2014. gada 30. maija Likuma par patērētāju tiesībām (Journal of Laws 2014.827) 2. pantu, viņam ir pienākums samaksāt par pakalpojumiem, kas veikti līdz atteikumam no līguma.

(4) Tiesības atkāpties no līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām vai no attāluma, patērētājam nav piešķirtas 2014. gada 30. maija Likuma par patērētāju tiesībām (Dz.U.2014.827) 38. pantā minētajos gadījumos, tostarp attiecībā uz līgumiem:
1) par pakalpojumu sniegšanu, ja uzņēmējs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar patērētāja skaidru piekrišanu, kurš pirms pakalpojuma izpildes sākuma ir informēts, ka pēc tam, kad uzņēmējs ir izpildījis pakalpojumu, viņš zaudēs tiesības atteikties no līguma;
2) ja izpildes priekšmets ir prece, kas izgatavota atbilstoši patērētāja specifikācijām (nav rūpnieciski ražota);
3) ja izpildes priekšmets ir lieta, kas ātri bojājas vai kurai ir īss derīguma termiņš;
4) ja izpildes priekšmets ir priekšmets, kas piegādāts aizzīmogotā iepakojumā, kuru pēc iepakojuma atvēršanas veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
5) ja izpildījuma priekšmets ir skaņu vai vizuāli ieraksti vai datorprogrammas, kas piegādātas aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
6) digitālā satura piegādei, kas nav ierakstīts materiālā datu nesējā, ja izpilde ir sākta ar patērētāja skaidru piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad tirgotājs ir informējis patērētāju par atteikuma tiesību zaudēšanu.

VIII. KVALITĀTES GARANTIJA


1. Visas preces, kas tiek piedāvātas veikalā SPORTPLUS.PL, ir pilnīgi jaunas, ievietotas iepakojumā (ja attiecināms), ražotāja norādītajā stāvoklī.
Visām precēm ir ražotāja, importētāja vai pārdevēja garantija. Parasti garantijas termiņš ir vismaz 24 mēneši , un iespējamās atkāpes (garantijas termiņa pagarinājums) no šī noteikuma ir norādītas preces aprakstā.

(2) Nepieciešams saglabāt pārdevēja izsniegtu preces iegādi apliecinošu dokumentu (čeku, PVN rēķinu) un pievienot šo dokumentu gadījumā, ja prece tiek pieprasīta, pamatojoties uz SPORTPLUS.PL veikala sniegto garantiju.

Pircēja tiesības saskaņā ar garantiju automātiski zaudē spēku:
- pēc garantijas termiņa beigām;
- ja klients veic jebkādas izmaiņas vai pārveidojumus precēs;
- ja prece tiek lietota neatbilstoši tās paredzētajam lietojumam.

(4) Klienta paziņojums par preces defektu un sūdzības procedūras uzsākšana notiek pēc tam, kad SPORTPLUS.PL ir saņēmis Klienta paziņojumu par preces defektu un bojāto preci. SPORTPLUS.PL izskata sūdzības ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā pēc to saņemšanas. Ja ir nepieciešams nosūtīt bojāto preci vai tās detaļas ražotāja dienestiem, garantijas pretenzijas izskatīšanas termiņš var tikt pagarināts līdz 28 darba dienām.

(5) Iekārtu piegādes veids garantijas remontam: interneta veikala klientam ir pienākums nosūtīt iekārtas uz sava rēķina.

6. Ja, analizējot sūdzības pamatotību un pārbaudot bojātās preces vai to daļas, SPORTPLUS.PL konstatē, ka ir pārkāpti garantijas noteikumi, jo īpaši, ka preces vai to daļas ir mainījušas savas fizikālās īpašības, SPORTPLUS.PL par to informē klientu, atgriežot bojātās preces klientam uz klienta rēķina un riska, un klientam ir pienākums segt SPORTPLUS.PL radušās izmaksas.

Klientam preces ar defektiem jānogādā SPORTPLUS.PL veikalā oriģinālajā, rūpnīcas iepakojumā, kādā klients saņēma preces. Grūtību gadījumā klients var piegādāt preci rezerves iepakojumā, kas nodrošinās atbilstošu preces aizsardzības līmeni transportēšanas laikā.

(8) Garantija pārdotajām patēriņa precēm neizslēdz, neierobežo un neaptur pircēja tiesības pret patēriņa preču pārdevēju, kas izriet no garantijas noteikumiem par pārdoto preču defektiem.

Sūdzību iesniegšanas kārtība

9. Ja iegādātajām precēm ir defekti, preču atgriešanas izdevumus sedz veikals SPORTPLUS.PL. 10. Paziņoto preces defektu pārbauda veikala darbinieki, kuri nosaka, vai preces defekts pastāvēja tās izdošanas brīdī.

Preču piegāde ir nepieciešama pretenzijas ietvaros. Lai to identificētu, ieteicams aizpildīt sūdzības veidlapu un nosūtīt to pa pastu vai e-pastu uz veikala SPORTPLUS.PL adresi.

Sūdzības vēstules veidlapa ir pieejama ŠEIT (.doc formātā) un ŠEIT (.pdf formātā).

(11) Reklamētajai precei jāpievieno līguma noslēgšanas apliecinājums (pārdošanas dokumenta kopija) un garantijas kartes oriģināls, ja tā izsniegta kopā ar preci (ražotāja garantija).

12. Precei jābūt ievietotai oriģinālajā iepakojumā, kas nodrošina drošu transportēšanu. Ir pieļaujams izmantot aizvietojošu iepakojumu, kam jānodrošina atbilstoša aizsardzība transportēšanas laikā.

Adrese, kurā jāiesniedz sūdzības:
SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
75a Słowackiego St.
32-400 Myślenice

IX. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA


1. Reģistrējoties veikalā SPORTPLUS.PL, Klients brīvprātīgi piekrīt savu personas datu apstrādei, saglabājot tiesības piekļūt saviem personas datiem, tos labot un dzēst no adrešu datu bāzes. Personas dati tiek sniegti brīvprātīgi, tomēr, nesniedzot prasīto informāciju, Pircējs nevarēs izveidot kontu veikalā un tādējādi veikt tajā pirkumus.

(2) Personas datus Interneta veikals apstrādā saskaņā ar noteikumiem, kas izriet no Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk - RODO) un nacionālajiem tiesību aktiem.

(3) Personas datu pārzinis ir SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., kas veic uzņēmējdarbību, ar juridisko adresi Myślenice, ul. Słowackiego 75a. REGON Nr.: 381867650. NIP 6812073848. Darbības pamats: Pamatdarbības pamats: ieraksts Nr. 421/98, 15.09.1998., uzņēmējdarbības reģistrā, ko veic Myyślenice pilsētas un pašvaldības mērs.

Jautājumos, kas saistīti ar personas datu apstrādi, ir iespējams sazināties šādos veidos:
- tālruņa numurs:+48 12 274 00 00;
- e-pasta adrese: rodo@sportplus.pl;
- ar vēstuli, rakstot uz šādu adresi: SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., ul. Słowackiego 75a, 32-400 Myślenice.

(5) Personas dati tiek apstrādāti, lai izveidotu kontu, pieņemtu un izpildītu pasūtījumu, nosūtītu preces un, iespējams, izskatītu sūdzības.

(6) Piekļuve personas datiem ir tikai pilnvarotiem tiešsaistes veikala darbiniekiem. Tomēr datu saņēmēji var būt:
- veikala partneri, ar kuriem veikals sadarbojas
- grāmatvedības, juridiskie, IT, apdrošināšanas uzņēmumi, kas darbojas Interneta veikala vārdā.
- kurjeru uzņēmumi
- struktūras, kas apstrādā elektroniskos maksājumus.

7. Pircēja personas dati tiks apstrādāti uz pasūtījuma darbības laiku, līdz ar šo pasūtījumu saistīto pretenziju termiņa beigām, ko reglamentē atsevišķi noteikumi, vai līdz brīdim, kad beidzas Interneta veikala pienākums glabāt grāmatvedības dokumentus.

(8) SPORTPLUS.PL veikala tīmekļa vietnes apmeklējuma laikā automātiski tiek vāktas sīkdatnes (teksta datnes, kas tiek saglabātas Lietotāja datorā). To uzdevums ir apkopot informāciju, kas saistīta ar Lietotāja veikala izmantošanu.

(9) Saistībā ar personas datu apstrādi Interneta veikalā Pircējam ir tiesības:
- piekļūt datiem (informācija par apstrādātajiem datiem un saņemt datu kopiju);
- datu labošanu (grozīšanu);
- nepamatoti apstrādāto datu dzēšanu;
- ierobežot datu apstrādi (neveikt darbības ar datiem vai neizdzēst datus);
- iebilst pret apstrādi, ja tā tiek veikta, pamatojoties uz RODO 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu;
- nosūtīt datus citam pārzinim.

(10) Ja Pircējs uzskata, ka datu apstrāde tiek veikta, pārkāpjot likumu, Pircējam ir tiesības iesniegt sūdzību Personas datu aizsardzības iestādes priekšsēdētājam.

X. SĪKOPIŅU POLITIKA


(1) Papildus personas datiem, kurus Interneta adresē https://www.sportplus.pl pieejamais Veikals vāc no saviem pircējiem, Veikals vāc arī citu informāciju, kas nav personas dati, bet kas nāk no:
- Servera žurnāli - informācija par to, kā Klienti izmanto tīmekļa vietni, un viņu IP adreses tiek apkopotas, pamatojoties uz piekļuves žurnālu analīzi. Šī informācija tiek izmantota gan tehniskiem mērķiem, kas saistīti ar tīmekļa vietnes administrēšanu, gan arī statistikas vajadzībām. Serveru žurnālos iegūtā informācija ir anonīma un neļauj identificēt lietotāju.
- Sīkdatnes - ir informācija, ko serveris saglabā klienta pārlūkprogrammas atmiņā, lai to varētu "atpazīt", kad klients apmeklē vietni atkārtoti. Pārlūkprogrammas iestatījumos ir iespējams atspējot sīkfailus - tas apgrūtina, bet nepadara neiespējamu veikala izmantošanu. Sīkfailu informācija ir anonīma un neļauj identificēt lietotāju.